Nieuw logo, nieuwe huisstijl

Nieuw logo, nieuwe huisstijl

1 december 2016

Ik vond het tijd worden voor een nieuw logo en een nieuwe huisstijl, na 8 jaar freelancen. De inspiratie voor m'n nieuwe logo deed ik op tijdens een leiderschapsprogramma in retraite in september jl. van Debbie Molhuizen. 

Je bent als freelancer zo goed als je laatste opdracht, zeg ik altijd. En regelmatig probeer ik inspiratie op te doen om ook persoonlijk te blijven groeien; het volgen van workshops en studies draagt daar natuurlijk altijd aan bij. In september besloot ik een Leiderschapsprogramma te volgen van Debbie Molhuizen, samen met zeven andere krachtige vrouwen verbleven we acht dagen op Ibiza in retraite. Debbie begeleidt ondernemende geesten om bewust te leven en te werken 'zodat niets je weerhoudt om de beste versie van jezelf te zijn'. Tijdens de workshops en de retraite heb ik mooie nieuwe inzichten en veel inspiratie opgedaan, wat voor mij ook resulteerde in een verfrissende nieuwe huisstijl. De bloem in mijn logo staat symbool voor persoonlijke bloei en kracht, concentratie en creativiteit. Bovendien onderteken ik mijn naam al vanaf m'n 8e met een bloem op brieven en kaartjes, waardoor het voor mij heel eigen en persoonlijk is. Dat geeft voor mij de extra touch, zo'n typisch, passend 'Sonja-symbool'.  Muiswerk Vormgeving ontwikkelde het logo en vertaalde deze in een verfrissende huisstijl in diverse middelen, waaronder deze website.