Richtlijn visuele identiteit aangescherpt

Richtlijn visuele identiteit aangescherpt

31 augustus 2016

In juli 2016 hebben we de richtlijn voor de visuele identiteit van het propositiemerk Eneco aangescherpt en vol trots gepresenteerd aan alle (marketing-)communicatie-collega's en preferred supplies waar we mee werken. 

Een sterk merk bouwen we samen. De huisstijl van Eneco is verbonden met de merkidentiteit en verbeeldt haar karakteristieke kenmerken en waarden. De visuele identiteit van Eneco vloeit daaruit voort. Hierdoor is Eneco eigen, direct herkenbaar en onderscheidend. Als merkbouwer ben ik verantwoordelijk voor de herkenbaarheid van Eneco. Onze huisstijl richtlijnen helpen alle merkenbouwers binnen Eneco om onze huisstijl goed en consequent toe te passen. Samen met ons huisstijlbureau hebben we de richtlijn in de tijd van nu gebracht. Onze merkbelofte 'welkom in de nieuwe wereld' willen we op alle fronten uitdragen.